5 kwietnia 2013

Lalka pani Głowenii Krewnickiej wraz z Koszmarem!

Siemka upiory i upiorki!!!  Lalka dyrektorki Monster High wejdzie do sprzedaży ze swoim koniem!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjqTLoIFaGfXAtVkn7euTt1GQiwUWFDQoUyfO4L1wPPKab6gM5NVN_rnuq-DKDk03gnjfZSTFaXgwrVVksusTgj_ujwCdTcYvap5cRUETA1hBbcqEeL0ULJoODr6d8Tn7iptVJa-ifaNaAn/s640/blogger-image-1601215633.jpg 
Zdjęcie nie jest wyraźne,ale widać z niego dokładnie jak to będzie wyglądało ;)Kolejna lalka do kupienia TYLKO w ToysRus :(
Wielka szkoda,choć na Koszmarku mi aż tak nie zależy, ale jestem trochę zawiedziona,że dużo ciekawych lalek(np.: 3 pack kotołaczek)Co niej myślicie?? Chcielibyście ją mieć???

1 komentarz:

  1. Oj oj! Widać,że mój post po kawałkach został skopiowany!
    ,,
    Zdjęcie jest nie wyraźne,ale widać z niego dokładnie co i jak ;)
    Kolejna lalka do kupienia TYLKO w ToysRus :(
    Wielka szkoda,choć na Koszmarku mi aż tak nie zależy, ale jestem trochę zawiedziona,że dużo ciekawych lalek (np. 3 pack kotołaczek) ''
    (myśl skopiowana - niedokończona przez ciebie)
    Weź nie kopiuj! Nawet po kawałkach nie wydaje to się fair :(

    OdpowiedzUsuń

Hejka :)
Zachęcamy was do komentowania , ale nie popieramy czegoś w stylu "Nie lubię waszego bloga" . Zakazane jest też obrażanie autorów bloga i jego czytelników.Takie komentarze będą od razu usuwane. Możecie się reklamować tylko pod warunkiem , że któryś z autorów bloga na to pozwoli. Anonimów prosimy o podpisanie się. Z góry dziękujemy za wasze wszystkie komentarze :D