31 marca 2013

ITrumna

Hejka upiorki!!!! Nie wiedziałam co by tu napisac i znalazłam. Wczoraj nie wiedziałam co robić i wymyśliłam , aby trochę pobawić się na paincie. O to efekty:
Taki telefonik , na którym widnieje nasza stronka. Polecam taką zabawę w ozdabianie. U góry pod napisem "Świat Monster High" są pokazane  strony ( tak jak na komputerze) . Jest tam strona  , z której skopiowałam szablon na telefon. Oto link . A szybszą drogą skopiujcie poniższy obrazek i wklejcie go do programu Paint lub do innego :
http://images.wikia.com/monsterhighwasnepostacie/pl/images/9/9f/Sphone_base_ghoul_chat_by_mizzs-d48ejr2.jpg Ja zamazałam ten środek i wstawiłam własne rzeczy , a wy możecie robić jak chcecie .
Pozostałe szablony komórek ( ITrumien)
 http://images.wikia.com/monsterhighwasnepostacie/pl/images/b/bf/Male_icoffin_base_by_shaibrooklyn-d4lxugq.pnghttp://images.wikia.com/monsterhighwasnepostacie/pl/images/5/59/Monster_high_icoffin_base_by_luoka-d3fxm0x.png
I jak wam się podobają??? Fajna zabawa. Chcecie się jakąś pochwalić?? Śmiało wysyłajcie pliki na e-mail: MonsterHighFanClub@onet.pl lub w komentarzu napiszcie  link do swojej pracy. Pliki (jeśli chcecie) zostaną opublikowane w poście (proszę wtedy to zaznaczyć). Życze dobrej zabawy  :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka :)
Zachęcamy was do komentowania , ale nie popieramy czegoś w stylu "Nie lubię waszego bloga" . Zakazane jest też obrażanie autorów bloga i jego czytelników.Takie komentarze będą od razu usuwane. Możecie się reklamować tylko pod warunkiem , że któryś z autorów bloga na to pozwoli. Anonimów prosimy o podpisanie się. Z góry dziękujemy za wasze wszystkie komentarze :D