17 marca 2013

Lalki Ghouls Night Out w pudełkach

Hejka upiorki!!!! Znalazłam kilka zdjęć lalek GNO ( Ghouls Night Out) w pudełkach :

Na tym zdjęciu Lagoona. Moim zdaniem nawet niezła. Uwagę przywiązuję do butów które szaleńczo mi sie spodobały.

Teraz czas na Rochelle . Daję tej lalce 5 z małym minusikiem za  szal . Według mnie to nie pasuje , ale chętnie wysłucham waszego zdania :)

I tu jestem zadowolona. Lalka przykuła moją uwagę swoimi włosami i tymi pięknymi butami. Ode mnie szósteczka dla niej :D

A także tył pudełka. Ten dotyczy lalki Spectry o której przed chwilą była mowa. Są tu Arty wszystkich lalek z tej serii.
Da się zauważyć że lalka Spectry i Rochelle ma coś na rękach a Art tego nie ma. Lagoona jest , że tak powiem "zwykła" . Do tej lalki nie zauważyłam żadnych różnic. 

A wam która się podoba? Który Art jest według was najlepszy? Śmiało komentujcie!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka :)
Zachęcamy was do komentowania , ale nie popieramy czegoś w stylu "Nie lubię waszego bloga" . Zakazane jest też obrażanie autorów bloga i jego czytelników.Takie komentarze będą od razu usuwane. Możecie się reklamować tylko pod warunkiem , że któryś z autorów bloga na to pozwoli. Anonimów prosimy o podpisanie się. Z góry dziękujemy za wasze wszystkie komentarze :D