7 maja 2013

Lalki 13 Wishes już w sklepach!!!!!!!!

Hejka upiory i upiorki!!! W jednym ze sklepów (prawdopodobnie w Hiszpani) na półkach są już lalki z serii 13 Wishes. O takim widoku marzy prawie każdy fan MH i  bez przedłużania oto zdjęcie:

Trochę niewyraźne , ale da się zauważyć cenę. ja nie będę tego obliczać , bo i tak wiadomo , że gdy lalki do nas trafią to będą o wiele droższe. Ja chciałabym mieć Howleen , albo Twylę.
A wy?  Jak myślicie kiedy lalki będą u nas w sprzedaży w Polsce? Ja obstawiam , że niedługo.
                                                                         Wasza:

1 komentarz:

  1. Według mnie też niedługo. Ja myślę , że tak pod koniec czerwca.

    OdpowiedzUsuń

Hejka :)
Zachęcamy was do komentowania , ale nie popieramy czegoś w stylu "Nie lubię waszego bloga" . Zakazane jest też obrażanie autorów bloga i jego czytelników.Takie komentarze będą od razu usuwane. Możecie się reklamować tylko pod warunkiem , że któryś z autorów bloga na to pozwoli. Anonimów prosimy o podpisanie się. Z góry dziękujemy za wasze wszystkie komentarze :D