12 maja 2013

Nowe zdjęcia lalek 13 Wishes

Hejka upiory i upiorki!!! Znalazłam  kilka nowych zdjęć, na których możemy się przyjrzeć Draculaurze , Frankie oraz Clawdeen z serii Haunt the Casbah. Bez przedłużania oto one:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Według mnie i z bliska i z daleka wyglądają wręcz upiornie!!! A wy? Co myślicie o lalkach?? 
 
Ps. Mam dla was pewną informację , otóż  w poniedziałek i we wtorek nie będę mogła pisać na blogu , a więc jeśli macie jakieś sprawy to zajmę się nimi   dopiero w środę :)

1 komentarz:

  1. Te lalki są czadowe :D Mi się najbardziej podoba Draculaura , według mnie Frankie na ostatnim zdjęciu wygląda jakby miała wielką głowę :D

    OdpowiedzUsuń

Hejka :)
Zachęcamy was do komentowania , ale nie popieramy czegoś w stylu "Nie lubię waszego bloga" . Zakazane jest też obrażanie autorów bloga i jego czytelników.Takie komentarze będą od razu usuwane. Możecie się reklamować tylko pod warunkiem , że któryś z autorów bloga na to pozwoli. Anonimów prosimy o podpisanie się. Z góry dziękujemy za wasze wszystkie komentarze :D