25 stycznia 2013

Catrine DeMew

Catrine DeMew – kotołak, zaprezentowana na San Diego Comic-Con International 2012.
Jej polski opis:
Wiek:415
Zabójczy styl:Podczas gdy uważam, że moja sztuka jest tym, co przyciąga turystów, mój paryski styl na pewno potęguje efekt.
Dziwaczna wada:Jestem perfekcjonistką, przez co muszę czasem difficile très, aby zakończyć jakiś szkic. Nawet wtedy, gdy turysta zapragnie mieć swój portert ode mnie, biegnę za nim, aby go dokończyć. Po prostu ma być perfekcyjny i tyle!
Zwierzę:Nie mam zwierzaka, ale kocham gołębie z Upioryża!
Ulubione zajęcie:Uwielbiam porządkować swoje farby, pędzle, kredy, tusze, długopisy i kredki. Uważam, że proces ten… jest uspokajający.
Najbardziej irytująca rzecz:Potwory, które nie potrafią usiedzieć spokojnie, gdy je szkicuję. To jest bardzo denerwujące
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny:Anatomia. Bardzo dużo potworów przyjeżdża do Upioryża, więc muszę zgłębiać tajniki tego przedmiotu, aby wiedzieć, jaki kształt ma dana część ciała. W końcu jestem perfekcjonistką, pamiętasz?
Najmniej lubiany przedmiot szkolny:Historia sztuki. Mieszkam w mieście, gdzie otacza mnie ona przez cały czas. Dlaczego więc wciąż brać udział w tych zajęciach?
Ulubiony kolor:Istnieje tak wiele kolorów na palecie, że trudno jest wybrać jeden! Dzisiaj myślę, że to lawenda, jutro, qui sait?
Ulubione jedzenie:Mille-feuille. Są to trzy warstwy ciasta francuskiego, wypełnione słodkim nadzieniem i posypane na wierzchu cukrem-pudrem. Ah … c’est magnifique!
Przyjaciele:Jestem zakochana w moim mieście. To ono jest moim stałym towarzyszem.
Ciekawostki:
  • Nazwa „Catrine DeMew” opiera się na „Catherine Deneuve”, francuskiej aktorce, która miała pewną rolę w 1983 roku horrorze Zagadka Nieśmiertelności (ang. The Hunger).
  • Jest francuską malarką.
Catrine DeMew art.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka :)
Zachęcamy was do komentowania , ale nie popieramy czegoś w stylu "Nie lubię waszego bloga" . Zakazane jest też obrażanie autorów bloga i jego czytelników.Takie komentarze będą od razu usuwane. Możecie się reklamować tylko pod warunkiem , że któryś z autorów bloga na to pozwoli. Anonimów prosimy o podpisanie się. Z góry dziękujemy za wasze wszystkie komentarze :D