25 stycznia 2013

Skelita Calaveras

Skelita Calaveras to nowa postać. Pochodzi z Meksyku. Jest córką kościotrupów. Jej lalka została ujawniona na San Diego Comic-Con International 2012. Będzie debiutować w odcinku specjalnym City of Frights . A tu mam przetłumaczony opis tej postaci:
Wiek:15
Zabójczy Styl: Jestem dumna z mojego dziedzictwa, ale staram się tworzyć własny styl. Dlatego właśnie mieszam tradycyjne stroje z odrobiną nowoczesności, by być niepowtarzalna.
Dziwaczna wada:Ciągle czuję w kościach, że wydarzy się coś epickiego. Niestety, nie mam możliwości dowiedzenia się, kiedy to nastąpi.
Zwierzę:Pies Bones i motyl Nati.
Ulubione zajęcie:Uwielbiam robić rzeczy związane z Dia de los Muertos. Kocham malowanie twarzy, szycie, tworzenie dioram, taniec, opowiadania. Szczególną frajdę sprawia mi robienie tych rzeczy z moją rodziną.
Najbardziej irytująca rzecz:Irytują mnie niezadbane i ignorowane nagrobki. To tak, jakby zapomnieć kim jesteś i skąd pochodzisz.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny:Sztuka. Wszystko to, co kocham robić na co dzień tworzę na tych lekcjach. Dlatego właśnie wcale nie zauważam, że jestem w klasie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny:Muzyka. Proszę, nie zrozumcie mnie źle. Kocham słuchać muzyki i do niej tańczyć, ale pewna rzecz sprawia, że nie jest bueno. Nie mogę przecież grać żadnej melodii w trumnie!
Ulubiony kolor:Miragold. Innymi słowy mówiąc – kolor nagietki.
Ulubione jedzenie:Miragold. Innymi słowy mówiąc – kolor nagietki.
Przyjaciele:Jinafire Long i Clawdeen Wolf

Trochę  ciekawostek :
  • „Skelita” pochodzi z angielskiego słowa „skeleton” (pol. „szkielet”), a przyrostek „-ita” jest hiszpański i oznacza maleńką, żeńską formę słowa, co oznacza, że nazwa Skelita w przybliżeniu można przetłumaczyć jako „Malutka „kościotrupka”.
  • Skelita opiera się na tle rodziny Natalie Villegas, projektanta.
  • „Calavera” to po hiszpańsku „czaszki”.
  • Na arcie i w filmach Skelita ma naszyjnik, a na lalce nie.
Skelita Calaveras 2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka :)
Zachęcamy was do komentowania , ale nie popieramy czegoś w stylu "Nie lubię waszego bloga" . Zakazane jest też obrażanie autorów bloga i jego czytelników.Takie komentarze będą od razu usuwane. Możecie się reklamować tylko pod warunkiem , że któryś z autorów bloga na to pozwoli. Anonimów prosimy o podpisanie się. Z góry dziękujemy za wasze wszystkie komentarze :D