25 stycznia 2013

Jinafire Long

Jinafire Long to córka chińskiego smoka. Pochodzi z Fanghaiu (Shanghai, Chiny). Jej lalka została ujawniona na San Diego Comic-Con International 2012.
A tutaj jej polski opis :
Wiek;1500
Zabójczy styl:Chciałabym wykorzystać tradycyjną modę i wystrzelić ją ostrymi cięciami i zaciętymi akcesoriami.
Dziwaczna wada:Jestem silnej woli, jednak mam tendencję do podpalania materiałów łatwopalnych. Odkąd w taki sposób pożegnałam się ze swoim ostatnim Trumnofonem, staram się lepiej kontrolować moje odruchy.
Zwierzę:Qing
Ulubione zajęcie:Kaligrafia. To bardzo uspokaja i pomaga mi się zrelaksować.
Najbardziej irytująca rzecz:Kiedy mój ogon stanie na drodze do czegoś.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny:Metalurgia. Uwielbiam tworzyć rzeźby ze stali.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny:Wychowanie fizyczne. Nie cierpię, kiedy pot zmywa mi makijaż.
Ulubiony kolor:Królewska czerwień i jadowita zieleń.
Ulubione jedzenie:Wszystko, co związane z Fanghaiem! Tam wszystko smakuje lepiej.
Przyjaciele: Skelita Calaveras i Clawdeen Wolf
Jinafire Long.JPG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka :)
Zachęcamy was do komentowania , ale nie popieramy czegoś w stylu "Nie lubię waszego bloga" . Zakazane jest też obrażanie autorów bloga i jego czytelników.Takie komentarze będą od razu usuwane. Możecie się reklamować tylko pod warunkiem , że któryś z autorów bloga na to pozwoli. Anonimów prosimy o podpisanie się. Z góry dziękujemy za wasze wszystkie komentarze :D